Skip to content

  • ACASĂ
  • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
  • AGENDA CONFERINȚEI
    • Keynote speakers
    • Workshopuri
  • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
  • CONTACT
  • ARCED
  • ARHIVA
    • CERED 2024
      • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
        • Keynote speakers
        • Workshopuri
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT
    • CERED 2023
      • CONDIȚII ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT-2023
    • CERED 2022
      • Program
      • Prezentări pe secțiuni
      • Keynote speakeri
      • Înscriere
      • Emerging Researcher
      • Comitetul ştiintific
    • CERED 2021
      • CERED 2021 – PROGRAM
      • CERED 2021 – Colectivul ştiintific de recenzori
      • CERED 2021 – Comitetul de Organizare
      • CERED 2021 – Comitetul ştiinţific
      • CERED 2021 – Secţiuni tematice
      • CERED 2021 – Contact
    • CERED 2020
    • CERED 2019
    • CERED 2018
    • CERED 2017
    • CERED 2016
    • CERED 2015
    • CERED 2015
    • Volume CERED
  • Toggle search form

Workshopuri-2024

Workshop Educație pentru cetățenie digitală în învățământul superior. Intervenții fundamentate pe evidențe empirice (Monica Gabriela Assante, Magda-Elena Samoilă, Nicoleta Laura Popa – Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași)

Workshop : Acces, diversitate și incluziune în universitățile din România (Karla Barth, Anca Dodescu, Laura Bochiș, Julien Kiss – Universitatea din Oradea)

Workshop: Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educational (prof. univ. dr. Daniel Mara – Universitatea „Lucian Blaga” Sibiu; prof. univ. dr. Mușata Bocoș – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca)

Workshop: Utilizarea AI și a tehnologiei in educație (Ciprian Ceobanu – Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași; Cătălin Glava – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca; Olimpius Istrate – Universitatea din București)

 Workshop: Guvernanță si pedagogii inovative pentru excelență și incluziune în învățământul profesional si tehnic (Lucian Ciolan – Universitatea din Bucuresti; Daniela Avârvare – Universitatea din București; Olimpia Ban – Universitatea din Oradea; Daniela Vîlceanu – ISJ Bihor; Ecaterina Torj – CJ Bihor). 

Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactive (Horațiu Catalano – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Gabriela Mestic – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca)


  • ACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIA
    ACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIA Scopul workshop-ului este să stimuleze dialogul pentru a promova accesul, diversitatea și incluziunea în învățământul superior, cu accent pe studenții non-tradiționali. Punctul de plecarare în realizarea temei este prezentarea unor informații și rezultate obținute de Universitatea din Oradea ca parte a Alianței EU GREEN, în grupul de lucru…

    Read More “ACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIA” »

  • Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație
    Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație Avansul rapid al tehnologiilor de calcul a facilitat implementarea aplicațiilor IAîE (Inteligență Artificială în Educație).  IAîE se referă la utilizarea tehnologiilor IA (Inteligență Artificială) sau a programelor de aplicare în medii educaționale pentru a facilita predarea, învățarea sau luarea deciziilor. Cu ajutorul tehnologiilor IA, care simulează inteligența…

    Read More “Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație” »

  • Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional 
    Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional  Workshopul are ca obiectiv principal conștientizarea cadrelor didactice, în special a celor care au calitatea profesională de mentori, a necesității corelării permanente a tuturor finalităților de la nivel micro- și macroeducațional (obiective operaționale, competențe specifice, competențe generale, competențe cheie, competențe transversale). În acest sens, pot fi reconfigurate și…

    Read More “Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional ” »

  • Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactive
    Transformarea digitală și procesul didactic. Atelier interactiv privind utilizarea roboților educaționali: Robobloq Qobo, Robot Mouse, Bee-Bot,   Blue-Bot, Edison, Ozobot Bit/Evo, Lego Education și Osmo Coding Prof. univ. dr. habil. Horațiu Catalano Drd. Gabriela Mestic DESCRIERE: Tehnologiile digitale transformă contextele de învățare prin optimizarea strategiilor didactice, creșterea accesibilității și a eficienței personale, iar conținutul interactiv și…

    Read More “Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactive” »

CERED - Copyright © 2025 .

Powered by PressBook Masonry Blogs