Workshop Educație pentru cetățenie digitală în învățământul superior. Intervenții fundamentate pe evidențe empirice (Monica Gabriela Assante, Magda-Elena Samoilă, Nicoleta Laura Popa – Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași)
Workshop : Acces, diversitate și incluziune în universitățile din România (Karla Barth, Anca Dodescu, Laura Bochiș, Julien Kiss – Universitatea din Oradea)
Workshop: Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educational (prof. univ. dr. Daniel Mara – Universitatea „Lucian Blaga” Sibiu; prof. univ. dr. Mușata Bocoș – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca)
Workshop: Utilizarea AI și a tehnologiei in educație (Ciprian Ceobanu – Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași; Cătălin Glava – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca; Olimpius Istrate – Universitatea din București)
Workshop: Guvernanță si pedagogii inovative pentru excelență și incluziune în învățământul profesional si tehnic (Lucian Ciolan – Universitatea din Bucuresti; Daniela Avârvare – Universitatea din București; Olimpia Ban – Universitatea din Oradea; Daniela Vîlceanu – ISJ Bihor; Ecaterina Torj – CJ Bihor).
Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactive (Horațiu Catalano – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Gabriela Mestic – Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca)
- ACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIAACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIA Scopul workshop-ului este să stimuleze dialogul pentru a promova accesul, diversitatea și incluziunea în învățământul superior, cu accent pe studenții non-tradiționali. Punctul de plecarare în realizarea temei este prezentarea unor informații și rezultate obținute de Universitatea din Oradea ca parte a Alianței EU GREEN, în grupul de lucru…
Read More “ACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIA” »
- Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educațieInteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație Avansul rapid al tehnologiilor de calcul a facilitat implementarea aplicațiilor IAîE (Inteligență Artificială în Educație). IAîE se referă la utilizarea tehnologiilor IA (Inteligență Artificială) sau a programelor de aplicare în medii educaționale pentru a facilita predarea, învățarea sau luarea deciziilor. Cu ajutorul tehnologiilor IA, care simulează inteligența…
Read More “Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație” »
- Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educaționalProblematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional Workshopul are ca obiectiv principal conștientizarea cadrelor didactice, în special a celor care au calitatea profesională de mentori, a necesității corelării permanente a tuturor finalităților de la nivel micro- și macroeducațional (obiective operaționale, competențe specifice, competențe generale, competențe cheie, competențe transversale). În acest sens, pot fi reconfigurate și…
Read More “Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional ” »
- Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactiveTransformarea digitală și procesul didactic. Atelier interactiv privind utilizarea roboților educaționali: Robobloq Qobo, Robot Mouse, Bee-Bot, Blue-Bot, Edison, Ozobot Bit/Evo, Lego Education și Osmo Coding Prof. univ. dr. habil. Horațiu Catalano Drd. Gabriela Mestic DESCRIERE: Tehnologiile digitale transformă contextele de învățare prin optimizarea strategiilor didactice, creșterea accesibilității și a eficienței personale, iar conținutul interactiv și…
Read More “Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactive” »