Skip to content

  • ACASĂ
  • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
  • AGENDA CONFERINȚEI
    • Keynote speakers
    • Workshopuri
  • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
  • CONTACT
  • ARCED
  • ARHIVA
    • CERED 2024
      • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
        • Keynote speakers
        • Workshopuri
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT
    • CERED 2023
      • CONDIȚII ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT-2023
    • CERED 2022
      • Program
      • Prezentări pe secțiuni
      • Keynote speakeri
      • Înscriere
      • Emerging Researcher
      • Comitetul ştiintific
    • CERED 2021
      • CERED 2021 – PROGRAM
      • CERED 2021 – Colectivul ştiintific de recenzori
      • CERED 2021 – Comitetul de Organizare
      • CERED 2021 – Comitetul ştiinţific
      • CERED 2021 – Secţiuni tematice
      • CERED 2021 – Contact
    • CERED 2020
    • CERED 2019
    • CERED 2018
    • CERED 2017
    • CERED 2016
    • CERED 2015
    • CERED 2015
    • Volume CERED
  • Toggle search form

Keynote Speakers 2025

Prof. dr. Fabio DOVIGO
Departamentul de Științe Umane, Universitatea din L’Aquila, Italia

Fabio Dovigo este profesor universitar titular în domeniul științelor educației la Universitatea din L’Aquila, Italia. A deținut funcții de predare și cercetare în cadrul mai multor universități internaționale, inclusiv la Universitatea Aarhus, Universitatea Northumbria și Universitatea Normală din Shanghai. Activitatea sa de cercetare se axează pe educația incluzivă, evaluare și educația timpurie. Coordonează și participă la proiecte de cercetare internaționale, finanțate de Uniunea Europeană și susținute de programe precum Erasmus+, UNESCO și diverse fundații de prestigiu. Colaborează în mod constant cu organizații precum UNICEF, UNESCO și Save the Children, oferind expertiză tehnică în reformarea curriculumului și în formarea cadrelor didactice. A publicat și coordonat numeroase lucrări dedicate incluziunii, educației refugiaților și sustenabilității. Este membru în Consiliul Director al Asociației Europene pentru Cercetare Educațională (EERA) și redactor-șef al revistei European Journal of Inclusive Education.

CERED - Copyright © 2025 .

Powered by PressBook Masonry Blogs