Skip to content

  • ACASĂ
  • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
  • AGENDA CONFERINȚEI
    • Keynote speakers
    • Workshopuri
  • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
  • CONTACT
  • ARCED
  • ARHIVA
    • CERED 2024
      • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
        • Keynote speakers
        • Workshopuri
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT
    • CERED 2023
      • CONDIȚII ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT-2023
    • CERED 2022
      • Program
      • Prezentări pe secțiuni
      • Keynote speakeri
      • Înscriere
      • Emerging Researcher
      • Comitetul ştiintific
    • CERED 2021
      • CERED 2021 – PROGRAM
      • CERED 2021 – Colectivul ştiintific de recenzori
      • CERED 2021 – Comitetul de Organizare
      • CERED 2021 – Comitetul ştiinţific
      • CERED 2021 – Secţiuni tematice
      • CERED 2021 – Contact
    • CERED 2020
    • CERED 2019
    • CERED 2018
    • CERED 2017
    • CERED 2016
    • CERED 2015
    • CERED 2015
    • Volume CERED
  • Toggle search form

CERED 2020

A VII-a Conferință Națională de Cercetare în Educație

 Cercetarea educațională contemporană și
provocările (re)conectării comunităților

Educational Research and the Challenges of (re)Connecting Communities

Iași, 22-23 octombrie, 2020

 

News ALERT
Conferința CERED 2020 se amână!

Consiliul ARCE și Comitetul de organizare a CERED de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași au reflectat asupra riscurilor cauzate de actuala pandemie.
În interesul maximizării participării la conferință evenimentul va fi reprogramat pentru începutul primăverii, 2021. Argumentul principal în luarea acestei decizii a fost apărarea sănătății participanților.

Vom anunța data evenimentului cât mai curând când va deveni posibil.

Conferința Națională de Cercetare în Educație din 2020 de la Iași este organizată sub auspiciile Asociației Române de Cercetare în Educație (ARCE), de universitățile comprehensive din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și de colegii de la IȘE, București.

Această ediție a CERED se desfășoară în cadrul manifestărilor științifice ale Facultății de Psihologie și Științe ale Educație consacrate omagierii Dies Academici ale Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași.

ARCEAsociația Română de Cercetare în Educație (ARCE), organizație națională afiliată European Educational Research Association (EERA), susține cercetarea educațională din România, deciziile bazate pe date, studii și pe evidențe solide, generate de echipe de profesioniști în domeniu, care își desfășoară activitatea independent și cu profesionalism.

European Educational Research Association (EERA), cea mai mare asociație a cercetătorilor în educație din Europa, are ca scop să avanseze cercetarea educațională de calitate, în beneficiul sistemelor educaționale și al societății, recunoscând specificitățile sociale și culturale transnaționale. EERA este compusă din asociații profesionale din 38 de țări.

 

Tema conferinței

Cercetarea educațională contemporană și provocările (re)conectării
comunităților

CERED, 2020 propune o analiză a dialogului dintre comunitatea de cercetare din domeniul Științe ale Educației din România și alte comunități profesionale din țară și din lume. Totodată, dorim să reflectăm asupra raportului dintre cercetarea educațională și comunitate în sens larg, asumând apartenența cercetătorului la comunitate și afirmând responsabilitatea acestuia față de starea de bunăstare a comunității.

Conferința CERED, 2020 își propune să reunească membrii ARCE precum și reprezentanți ai altor comunități academice, profesori practicieni din instituții educaționale publice și private, persoane interesate de evoluțiile fenomenului educațional din mediile corporatiste și din societatea civilă.

Dezbaterile din plen se vor axa pe următoarele teme:

Reflecții asupra conceptului de comunitate în relație cu științele educației și cu practicile educaționale

Diversitatea comunităților : de cercetare, profesionale, școlare, universitare, sociale, economice, politice, etc.

Procesul de conectare în cadrul cercetării interdisciplinare

Blocajele dialogului dintre comunități. Consecințe pentru cercetarea educațională

Sustenabilitatea comunităților și a (re)conectării diverselor comunități contemporane

Responsabilitate socială și cercetare educațională

În spiritul conectării comunităților de cercetare educațională din Europa, tema CERED, 2020 este corelată cu tema European Conference on Educational Research (ECER) 2020, Glasgow, organizată de EERA (https://eera-ecer.de/ecer-2020-glasgow).

 

Secțiunile conferinței

Lucrările pe secțiuni vor prezenta proiecte de cercetare și de cercetare-dezvoltare din științele educației, finalizate sau în curs de desfășurare, cu relevanță pentru tema conferinței.

Secțiunile conferinței își propun să pună în lumină  preocupările de cercetare reprezentative și cu impact pentru comunitățile educaționale din învățământul pre-primar, primar, gimnazial, liceal și terțiar.

Lucrările participanților din străinătate, inclusiv ale reprezentanților din diaspora cercetării românești, vor fi incluse în aceleași secțiuni, în speranța accelerării procesului de  (re) conectare reciprocă a comunităților specialiștilor în științele educației.

Conferința este precedată de un Workshop pentru doctoranzi și  tineri cercetatori, joi, 22 octombrie, începând cu orele 11.00.

Tema Workshopului: Scrierea academică. Strategii și tehnici de success

Traineri: profesori invitați, membri EERA.

Vă așteptăm cu drag la Iași, pentru CERED, 22-23 octombrie, 2020!

 

 

CERED - Copyright © 2025 .

Powered by PressBook Masonry Blogs