Skip to content

  • ACASĂ
  • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
  • AGENDA CONFERINȚEI
    • Keynote speakers
    • Workshopuri
  • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
  • CONTACT
  • ARCED
  • ARHIVA
    • CERED 2024
      • CONDIȚII DE ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
        • Keynote speakers
        • Workshopuri
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT
    • CERED 2023
      • CONDIȚII ÎNSCRIERE
      • AGENDĂ CONFERINȚĂ
      • COMISIA ȘTIINȚIFICĂ
      • CONTACT-2023
    • CERED 2022
      • Program
      • Prezentări pe secțiuni
      • Keynote speakeri
      • Înscriere
      • Emerging Researcher
      • Comitetul ştiintific
    • CERED 2021
      • CERED 2021 – PROGRAM
      • CERED 2021 – Colectivul ştiintific de recenzori
      • CERED 2021 – Comitetul de Organizare
      • CERED 2021 – Comitetul ştiinţific
      • CERED 2021 – Secţiuni tematice
      • CERED 2021 – Contact
    • CERED 2020
    • CERED 2019
    • CERED 2018
    • CERED 2017
    • CERED 2016
    • CERED 2015
    • CERED 2015
    • Volume CERED
  • Toggle search form

Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional 

Posted on 20 septembrie 202420 septembrie 2024 By Patroc Dan

Problematica psihopedagogică a competențelor în mentoratul educațional 

  • Prof. univ. dr. Daniel Mara
  • Prof. univ. dr. Mușata Bocoș

Workshopul are ca obiectiv principal conștientizarea cadrelor didactice, în special a celor care au calitatea profesională de mentori, a necesității corelării permanente a tuturor finalităților de la nivel micro- și macroeducațional (obiective operaționale, competențe specifice, competențe generale, competențe cheie, competențe transversale). În acest sens, pot fi reconfigurate și îmbunătățite toate componentele curriculare încă din etapa de proiectare, astfel încât rezultatele învățării la elevi să devină achiziții de calitate ce pot contura un profil al absolventului potrivit modelului existent la nivel european. Strategia de lucru propusă este aceea de dezbatere pornind de la documentele actuale la nivel european și național privind competențele cheie, până la valorificarea experienței profesionale a participanților la workshop.

Workshop 2024

Navigare în articole

Previous Post: Workshop 2. Analiza statistică a relaţiilor de de mediere simplă și multiplă în SPSS și PROCESS
Next Post: Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație

Related Posts

Inteligența Artificială și noile tehnologii digitale în educație Workshop 2024
Transformarea digitală și procesul didactic. Aplicații interactive Workshop 2024
ACCES, DIVERSITATE, INCLUZIUNE ÎN UNIVERSITĂȚILE DIN ROMÂNIA Workshop 2024

CERED - Copyright © 2025 .

Powered by PressBook Masonry Blogs